En ollut suunnitellut tekeväni lifestyle-blogia, mutta tässä se nyt kumminkin on!

Ne, jotka tuntevat minut tietävät, että joskus luulen olevani kävelevä Niksi-Pirkka. Kavereiden hermoja säästääkseni päätin avata tämän blogin.


Vähän tarkempaa tieoa minusta ja tämän blogin aiheista


Ihonhoito:


Minulla on hyvin ongelmallinen atooppinen iho. Vuosien mittaan olen löytänyt vippaskonsteja, joilla varsinkin kasvojen ihon saa pidettyä julkiskelpoisessa kunnossa. Yllätyksiä kumminkin sattuu, niinkuin kaikki kuivanaamat tietää. Allerginen reaktio voi tulla ihan varoittamatta, stressi saattaa laukaista karmean käsi-ihottuman juuri väärällä hetkellä tai päänahkaa kutittaa pakkasella. Mm. näistä juttelen Rapakuntosali ja Rutikuiva naama-blogissani!


Kesäkuntoon:


Olen päästänyt itseni plösähtämään ja laiskistumaan. En ole tehnyt yhtään mitään liikunnallista vuosikausiin, kunnes nyt hermot meni, kun jatkuvasti joku kysyi että milloinkas pikkuinen syntyy. EI SYNNY MITÄÄN PIKKUISIA. Olen siis kovan treenirupeaman alussa. Tavoitteena on ensiksi vahvistaa keskivartalon lihaksia. Sitten tiputtaa 10 kiloa, saada lisää kestävyyttä ja jäntevyyttä sekä kasvattaa sikspäkki.... ja... ja.. ja.. 




Teksteihin saattaa eksyä joskus kirjoitusvirhe. Se ei kaada maailmaa. Oikeesti.


Lukijan vastuu: Kaikki ihonhoitotavat ja tuotteet, salitreeniohjeet ym. asiat, joista kirjoitan eivät ole absoluuttisia totuuksia tai minkään empiirisen tutkimuksen tuloksia. Siksi se, mikä toimii minulla, ei välttämättä toimi jokaisellaKaikki jutut ovat omia kokemuksiani ja ihan aikuisten oikeesti oikeita.